Από το Blogger.
Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

Περί ρατσισμού

Νάμαστε πάλι εγώ είμαι ο ρατσιστής το λέω και καμαρώνω γι' αυτό, ρατσιστής αλλά μόνο για την έρμη την πατρίδα που μας έλαχε, γιατί μπορούσαμε να γεννηθούμε στην Αμέρικα και να λεγόμαστε αμερικανάκια και όχι ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Γιατί πολλοί ζηλεύουνε την γενιά την φάρα που την λένε ράτσα ΕΛΛΗΝΙΚΗ. Πολλοί θα θέλανε να γεννηθούν ΕΛΛΗΝΕΣ αλλά δεν τους τόφερε η μοίρα, δεν φταίνε αυτοί, αλλά θα προσπαθήσουν σε κάποια άλλη ζωή να γεννηθούν ΕΛΛΗΝΕΣ.
Θέλω να γράψω τόσα πολλά που αν αρχίσω θα τελειώσω την Δευτέρα παρουσία, και τι μ' αυτό τί θα αλλάξει;; νομίζω τίποτα, μηδέν από μηδέν = παπανδρέου + αμερικανάκια+ μασόνοι + Bilderberg+καραμανλής (νεότερος) = άστα να πάνε στο διάολότους.....
Για εμένα τον ρατσιστή μία είναι η λύση!!!!, να φύγουν πρώτα απ' όλα οι σκύλοι οι αλβανοί, μετά οι βούλγαροι, ρουμάνοι, και όλοι οι υπόλοιποι, σκύλοι, (εάν ήταν Έλληνες στην αραπιά και κάνανε αυτά που κάνουν οι σκύλοι οι μαύροι οι σκυλαραπάδες όπως είδαμε στην τηλεόραση και σε βίντεο, θα τους είχανε φάει μέρα μεσημέρι στην πλατεία και δεν θα μίλαγε κανένας, αυτοί που φωνάζουν υπέρ τον σκύλων, ας πάνε στην σκυλοπατρίδατους, αυτών που υποστηρίζουν και να δούμε αν θα γυρίσουν πίσω ζωντανοί!!!!
Τέλος πάντων ρατσισμός.... γιατι πεθαίνουμε, εξαφανιζόμαστε σαν λαός σαν φάρα, σαν έθνος ΕΛΛΗΝΙΚΟ, θα μας φάνε, θα μας εξαφανίσουν, οι σκύλοi οι αλλόθρησκοι, οι μασόνοι, οι Bilderbergάδες και άστα να πάνε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ, ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

ΕΙΝΑΙ    ΑΠΙΣΤΕΥΤΩ   ΤΙ  ΓΙΝΕΤΕ  ....
ΣΤΗΝ ΒΕΡΟΙΑ ΑΝΗΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΚ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ)ΤΣΑΚΩΘΗΚΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΦΩΝΑΞΑΝ ΤΟΥΣ ΓΩΝΕΙΣ  ΤΟΥΣ  ΚΑΙ  ΑΥΤΟΙ ΜΑΧΑΙΡΩΣΑΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΑΚΙΑ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΔΙΚΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΘΙΚΑΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΟΠΛΟΦΟΡΙΑ

Ατιμώρητοι οι υπεύθυνοι της παράνομης αποθήκης στη Κασσάνδρα


Πριν από 2 μήνες σε δασική έκταση του δήμου Κασσάνδρας βρέθηκε παράνομο παρασκευαστήριο τσιγάρων καμουφλαρισμένο με άχυρα και άλογα. Αυτό συνέβη, μετά από πυρκαγιά που ξέσπασε στο εν λόγω εργοστάσιο και την παρέμβαση των πυροσβεστικών δυνάμεων που κατάφεραν να περιορίσουν την επέκταση της.
ΤΟ παρασκευαστήριο ήταν ένα κανονικότατο εργοστάσιο με άρτιο εξοπλισμό όπου γινόταν τα πάντα.Από επεξεργασία καπνού έως και την συσκευασία σε κούτες.
Στη μικρή κοινωνία της Κασσάνδρας, ζητιούνται έντονα τα ονόματα κάποιων εκ των υπευθύνων της παράνομης δραστηριότητας. Δυστυχώς για την μικρή κοινωνία οι υπεύθυνοι της αποθήκης, οι οποίοι είναι υπεράνω υποψίας βρίσκονται ελεύθεροι ενώ την ημέρα του συμβάντος συννελήφθησαν και παραπεμπτηκάν στον Εισαγγελέα τρεις αλλοδαποί...
Δείτε το ρεπορτάζ τοπικού καναλιού την ημέρα της φωτιάς και εμείς θα επανέλθουμε από Σεπτέμβριο με ντοκουμέντα και ονόματα...

Τα νούμερα της AGB της τρίτης 10.8.2010

Τα...πάνω και τα κάτω της πρωινής ζώνης:
Elatte 32.9 - 14.9
Πρωινό Mega 23.5 - 16.1
Πρωινή ενημέρωση (Νετ) 22,8 - 7,1

Prime time:
Mega
M+M 18,2 - 13,8
Οικογένεια βλάπτει 29,4 - 16,7
Μαύρα μεσάνυχτα 33,0 - 21,1

Ant1
Χίλιες και 1 νύχτες 20,7 - 17,7
Bonus 14.6 - 8.7

Σελίδες

Αναγνώστες