Από το Blogger.
Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

"Έλεος επιτέλους με ..την βενζίνη"


"έλεος επιτέλους! Θα λειτουργήσουν πότε οι ελεγκτικοί μηχανισμοί; Τρίτη
φορά που βάζω βενζίνη από το πρατήριο εκο στη μεσογείων(μετά την αγία
παρασκευή στην άνοδο προς μαραθώνος) και τρίτη φορά ρεταρει το αμάξι!
Τρίτη φορά που παω και φουλαρω στο συγκεκριμένο πρατήριο και το ίδιο
πάλι. Έλεγα κάτι άλλο θα ναι αλλά δε μπορεί... Πότε επιτέλους θα κάνει
το κράτος κάποιον έλεγχο; πότε θα πάρει μπρος;"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Κυριακή, 28 Φεβρουαρίου 2010

Εγκλωβισμοί σε ασανσέρ λόγω διακοπής ρεύματος στην Κατερίνη


Εγκλωβισμοί ανθρώπων σε ασανσέρ σημειώθηκαν σήμερα το πρωί σε διάφορες περιοχές της πόλης λόγω της διακοπής του ηλεκτρικού ρεύματος στην Κατερίνη. Οι άνδρες της πυροσβεστικής υπηρεσίας...
Κατερίνης που βλέπετε στη φωτογραφία μόλις έχουν απεγκλωβίσει μία γυναίκα από το ασανσέρ στην οδό Αγίας Λαύρας.

Κυριακή, 28 Φεβρουαρίου 2010

Το υπουργείο που δεν έχει ούτε ένα ευρώ κονδύλι για διαφημίσεις


Ξέρετε ποιο είναι το μοναδικό υπουργείο που από 3 εκ. ευρώ σε διαφημίσεις μηδένισε το κοντέρ;
Με λίγα λόγια είναι το υπουργείο που δεν θα έχει κονδύλι για διαφημίσεις.
Άρα πολύ ...



μάγκας είναι ο Δημήτρης Ρέππας που κατάφερε να τον μηδενίσει σε αντίθεση με άλλα υπουργεία...
Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010

H.Π.Α

Η μεγάλη διαφορά των Η.Π.Α. από την Ελλάδα (τουλάχιστον για την ώρα) είναι το ότι η τελευταία δεν έχει πλέον δικό της πιεστήριο για να τυπώσει χρήμα.

Αν και τελευταίως η προσοχή έχει στραφεί στα οικονομικά προβλήματα της Ευρώπης, οι πρόσφατες κινήσεις της Κίνας θα μπορούσαν να σηματοδοτήσουν την αρχή μιας παρόμοιας – πλην όμως σαφώς μεγαλύτερης – κεφαλαιακής στενότητας στις Η.Π.Α... 

Εάν γινόταν απονομή χρυσού μεταλλίου στη χώρα με τα δριμύτερα οικονομικά προβλήματα, η Ελλάδα θα βρισκόταν πιθανώς στη δυσάρεστη θέση να διεκδικήσει επάξια τον τίτλο αυτό. Εντούτοις και σε πείσμα της υπερβολής των Μ.Μ.Ε., μεγαλύτερες καταστροφές από αυτή της Ελλάδας βρίσκονται προ των πυλών.

Η Ελλάδα είναι απλώς μία από εκείνες τις χώρες που ενέδιδαν εδώ και καιρό σε σπατάλες πολύ μεγαλύτερες απ’ όσο τους επέτρεπαν τα πραγματικά τους μέσα. Σε κάποιο σημείο, ωστόσο, και η Αμερική αναμένεται να βιώσει τις συνέπειες από την εστίαση της παγκόσμιας κοινότητας στις δικές ης «αρρυθμίες».
Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010
ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΛΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΚΛΗΜΑ 
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Ο υφυπουργός Παιδείας Γιάννης Πανάρετος αναφέρθηκε για άλλη μια φορά στην πρόταση που δημοσίευσε στο blog του και αφορούσε στην ίδρυση τοπικών κολλεγίων. Μάλιστα υπεραμύνθηκε της άποψής του υποστηρίζοντας ότι διατύπωσε μία άποψη, η οποία αφορά το ενδεχόμενο της...



...δημιουργίας μιας ενδιάμεσης βαθμίδας μεταλυκειακής εκπαίδευσης η οποία θα είναι μία εναλλακτική επιλογή για όσους τελειώνουν το λύκειο και δεν θέλουν ή δεν μπορούν να μπουν μέσω των πανελληνίων εξετάσεων στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ.

Σύμφωνα με τον υφυπουργό στα κολλέγια θα μπορούσαν να εγγράφονται μόνο με το απολυτήριο του λυκείου, ενώ στη συνέχεια θα μπορούν είτε να επιδιώξουν την μεταπήδηση σε ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης είτε να επιδιώξουν την απόκτηση επαγγελματικών προσόντων, ενώ σε κάθε περίπτωση θα αποκτούν τίτλο σπουδών.
ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΛΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΚΛΗΜΑ 
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Ο υφυπουργός Παιδείας Γιάννης Πανάρετος αναφέρθηκε για άλλη μια φορά στην πρόταση που δημοσίευσε στο blog του και αφορούσε στην ίδρυση τοπικών κολλεγίων. Μάλιστα υπεραμύνθηκε της άποψής του υποστηρίζοντας ότι διατύπωσε μία άποψη, η οποία αφορά το ενδεχόμενο της...



...δημιουργίας μιας ενδιάμεσης βαθμίδας μεταλυκειακής εκπαίδευσης η οποία θα είναι μία εναλλακτική επιλογή για όσους τελειώνουν το λύκειο και δεν θέλουν ή δεν μπορούν να μπουν μέσω των πανελληνίων εξετάσεων στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ.

Σύμφωνα με τον υφυπουργό στα κολλέγια θα μπορούσαν να εγγράφονται μόνο με το απολυτήριο του λυκείου, ενώ στη συνέχεια θα μπορούν είτε να επιδιώξουν την μεταπήδηση σε ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης είτε να επιδιώξουν την απόκτηση επαγγελματικών προσόντων, ενώ σε κάθε περίπτωση θα αποκτούν τίτλο σπουδών.
ΣΕ ΚΛΗΣΗ ΚΑΙ Ο ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗ
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΤΟΥ... ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ


Αγωνιστική χωρίς κλήσεις στις ΠΑΕ από την Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή δεν γίνεται, έτσι και για την 23η κλήθηκαν έξι ομάδες να απολογηθούν για την συμπεριφορά των φιλάθλων τους...



...Αναλυτικά η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή κάλεσε σε απολογία την Πέμπτη 25/02/2010 και ώρα 13:30 τις παρακάτω ΠΑΕ στο πλαίσιο των συναντήσεων για την 23η Αγωνιστική τις εξής ΠΑΕ:

Α) ΠΑΕ ΑΕΚ: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ ΑΕΚ-ΠΑΕ Αρης.

Επί παραβάσει των άρθρων 1 επ, 5, 14 και 15 του Π.Κ. της ΕΠΟ

Β) ΠΑΕ Ατρόμητος, Γ.Σπανός (Πρόεδρος): Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της, για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της καθώς επίσης και για τη συμπεριφορά του προέδρου της κ. Γ.Σπανού στον αγώνα ΠΑΕ Ατρόμητος – ΠΑΕ Αστέρας Τρίπολης.

Επί παραβάσει των άρθρων 1 επ, 5, 14, 15 και 17 του Π.Κ. της ΕΠΟ.

Γ) ΠΑΕ Εργοτέλης: Για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της καθώς επίσης και για τη συμπεριφορά φιλάθλων «που έφεραν διακριτικά της ομάδας του Ολυμπιακού» στον αγώνα ΠΑΕ Εργοτέλης – ΠΑΕ Ολυμπιακός καθώς «την ευθύνη για τη συμπεριφορά των οπαδών φέρει η εγκαλουμένη λόγω μη διαθέσεως εισιτηρίων του αγώνα στη φιλοξενούμενη ομάδα.»

Επί παραβάσει των άρθρων 1 επ, 5, 14 και 17 του Π.Κ. της ΕΠΟ.

Δ) ΠΑΕ Ηρακλής, Α.Κολιάδης (διερμηνέας), Γ.Φανάρας (εκπρόσωπος), Δ.Μαργαρίτης (μέλος ΔΣ): Για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της, για την συμπεριφορά των φιλάθλων της καθώς επίσης και για τη συμπεριφορά των κ.κ. Α.Κολιάδη (διερμηνέα), Γ.Φανάρα (εκπρόσωπο) και Δ.Μαργαρίτη (μέλος ΔΣ) στον αγώνα ΠΑΕ Ηρακλής – ΠΑΕ Λεβαδειακός.

Επί παραβάσει των άρθρων 1 επ, 5, 11, 14, 15 και 17 του Π.Κ. της ΕΠΟ.

Ε) ΠΑΕ ΝΕΑ Καβάλα: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ ΝΕΑ Καβάλα-ΠΑΕ Skoda Ξάνθη.

Επί παραβάσει των άρθρων 1 επ, 5, 14 και 17 του Π.Κ. της ΕΠΟ.

ΣΤ) ΠΑΕ ΠΑΟΚ: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ ΠΑΟΚ-ΠΑΕ Παναθηναϊκός.

Επί παραβάσει των άρθρων 1 επ, 5, 14, 15 και 17 του Π.Κ. της ΕΠ
Παρ' ότι δεν έχει βρέξει εδώ και πολλές μέρες, το λεωφορείο της Αστικής συγκοινωνίας (Δήμου Αρτέμιδος-Λούτσας)δεν μπορεί να φθάσει στο τέρμα, γιατί έχει γίνει...τέλμα!
Κλικ στις (χθεσινές) φωτό για να θαυμάσετε Έργα Ελλήνων Εργολάβων... "
"Στην βάση μιας δομής που έχει να κάνει με την εξισσορόπηση δύο πραγμάτων, την μετάδοση ειδήσεων και τον ανιδιοτελή ειδησεογραφικό σχολιασμό, τα media στην σημερινή εποχή, ως επί των πλείστων, φαίνεται να έχουν μια άλλη προοπτική: α) υποσκελίζουν σχεδόν σε απόλυτο βαθμό την απλή, χωρίς σχολιασμό ενημέρωση και αναγάγουν τον σχολιασμό σε κύρια επιδίωξή και... 

β) σε συνάρτηση με το προηγούμενο, μεταστρέφουν τον ανιδιοτελή ειδησεογραφικό σχολιασμό σε χειραφετημένο σχολιασμο. Αυτού του είδους ο σχολιασμός δεν αναφέρεται σε ένα σκεπτόμενο κοινό, αλλά έχωντας την μορφή του αποφαίνομαι, (ίσως σκληρός ο λόγος) αναφέρεται σε παθητικούς δέκτες έτοιμους προς χειραφέτηση. Θα μπορούσε καποιος να πει ότι με αυτόν τον τρόπο, τα media σήμερα, υποστασιοποιούν την δήψα για δύναμη (είναι άραγε πλέον τα media σήμερα η τεταρτη εξουσία η μήπως είναι η πρώτη;).

Μπρος σε αυτήν την ομολογουμένως ορατή απειλή αν ‘οχι πραγματικότητα, η οποία γίνεται εμφανής ως μια παράληση της κριτικής διάθεσης του ακροατή, δεν είναι λίγοι αυτοί που μέσω του διαδικτύου αντιδρούν και με λόγο ορθό, (επειχηρηματολογώντας επί της ουσίας και όχι με γενικότητες) προσπαθούν να αφυπνίσουν το ‘μουδιασμένο’ κριτικό πεύμα του Ελληνα. Η μορφή αυτή της αντίδρασης βρήκε την καλύτερη δυνατότητα έκφρασης της μέσω ενός ιδιότυπου είδους δημοσιογραφίας που ονομάζεται ‘δημοσιογραφία των πολιτών (citizen journalism), τα γνωστά blogs.

Για το πόσο θετική η αρνητική (σε γενικά πλαίσια) ήταν μια τέτοιου είδους εξέλιξη στον τομέα της ενημέρωσης των πολιτών, όπου ο πολίτης πλέον ‘λαμβάνει στα χέρια του’ την ενημέρωση (όχι μόνο τον σχολιασμό ειδήσεων αλλά και την μετάδοση αυτών), εχουν ασχοληθεί πλήθος ερευνητών. Προσοπικά την εμφάνιση των blogs την θεωρώ ως μια των πλέων σημαντικών τεχνολογικών εξελίξεων, κοινωνιολογικού ενδειφέροντος, όπου επαναπροσδιορίζει την σχέση εξουσιαζόντων – εξουσιαζομένων, αρχόντων – αρχομένων.

Θα ήθελα ωστόσο να σταθώ σε ένα μόνο σημείο που δεν έχει να κάνει με την αναγκαιότητα η μη των blogs στο ειδησεογραφικό στερέωμα (σε κυνδήνους που παρατηρούνται στους αντίποδες μιας κατευθηνόμενης ειδησεογραφίας από την πλευρά των media και μιας ανεξηδίκευτης κριτικής από την πλευρά των πολιτών), αλλά με την αισθητική του σχολιασμού των blogers, τουλαχιστον όπως αυτή λαμβάνει ΄χώρα στα περισσότερα ελληνικά blogs. Εδώ θα πρέπει να πω ότι τα παρακάτω γραφόμενά μου δεν φέρουν ούτε την σφραγίδα της απολυτότητας αλλά και ούτε αποτελούν μια κριτική στην Κριτική μη όντας ομολόγουμενώς ικανός για ένα τόσο υψηλό φιλοσοφικό ενχείρημα. Είναι μάλλον ένας προσωπικός ‘αφουγκρασμός’, αν μπορώ να πω κάτι τέτοιο,

Αυτό που φαίνεται να κυριαρχεί στα blogs είναι ένα είδος αρνητισμού, προιόν της πλειθώρας άρθρων, αναφερόμενα σε όντως υπαρκτά κακώς κείμενα της ελλαδικής πραγματικότητας (πολιτικής και μη, φύσεως). Υπό αυτήν την έννοια, κυνδηνεύουν να ακολουθήσουν την γραμμή των ‘παραδόσιακών’ media οπού καθημερινώς μας βομβαρδίζουν με ‘αρνητισμό’. Στο δε χώρο των blogs, είναι δε σαφές ότι ο αρνητισμός αυτός δεν είναι προιόν αναγκαίας ύπαρξης (της αναγκαίας σε σε ορισμένο βαθμό ‘αρνητικής’ κριτικής) αλλά υπερ του δέοντος παρουσίας, που αγκίζει τα όρια της μονομέρειας. Είναι αυτή ακριβώς η μονομέρεια που εγκυμωνεί τον κύνδηνο του αρνητισμού. Σύμφωνα δε με τις αρχές της ψυχολογικής προβολής ήδη φανερώνει μια ενυπάρχουσα εσωτερική ‘κλειστότητα’ (σε προσωπικό αλλά και συλλογικό επίπεδο) που έχει σχέση με τον τρόπο πρόσληψης και έκφρασης εμπειριών/καταστάσεων.

Όπως προυπόθηκε, η παρουσία των blogs είναι πλέον αναγκαιότητα. Ωστόσο πρέπει ιδιαιτέρως να προσεχθεί αυτό το σημείο, ο κύνδηνος του αρνητισμού, δεδομένου οτί τα blogs τείνουν να αντικαταστήσουν τον παραδοσιακό τροπο ενημέρωσης (πλέον οι περισσότεροι πολίτες φένεται να μην εμπιστεύονται την ενημέρωση μέσω της τηλεόρασης για παράδειγμα) και γιαυτό τον λόγο, κατ’ επέκταση, λαμβάνουν ενεργό μέρος στην διαμόρφοση της κουλτούρας ενός λαού. Η καλιέργεια ενός αρνητισμού (έστω και δίχως εμφανή πρόθεση, μαλλον υποσεινήδητα συμβαίνει κατι τέτοιο) δεν μπορεί ποτέ να είναι καλή. Η εμφάνιση μιας τέτοιας συλλογικής τάσης ενεργεί ως φίλτρο που αλλοιώνει τα πάντα και δημιουργεί ένα κλίμα που σήγουρα αποτελεί εμπόδιο στην εδραίωση μιας στάσης ζωής (υιοθετημένης από το σύνολο του λαού) που εμποτησμένη απο μια ‘θετικότητα’ θα προσβλέπει στο μέλλον με ελπίδα. Φυσικά αυτό δεν αναφέρεται σε μια ιδανικη πολιτεία δίχως προβλήματα αλλά σε μια πολιτεία όπου 1) εκτός απο τα κακώς αναδυκνήει και τα καλώς κείμενα της και 2) και τα κακώς κείμενά της μπορεί να τα ερμηνεύει με θετικό τρόπο, κατα το αρχαίο ‘ουδέν κακόν αμιγές καλού’.

Ο λόγος λοιπόν, περί ευθήνης. Το κακό παραδειγμα σαφώς είναι οργανικό μέρος μιας κοινώνίας που αποτελείται, πολύ απλά, από ανθρώπους και όχι μηχανές. Και αν πλέον μέσο των media προβάλετε κατα κόρον και άρα είναι περισσότερο ‘κτυπητό’, έχουμε την απίστευτη δυνατότητα πλέον μέσω των blogs, να δημιουργήσουμε ένα αντίθετο κλίμα. Και αυτό μπορεί να γίνει μόνο με μια ισοστάθμηση προβολής του καλού και κακού παραδείγματος. Έτσι όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα στον χώρο των media κοντεύουν να μας πείσουν ότι όλα είναι σαθρά και σάπια. Όλοι και όλα, ακτός από εμάς του ίδιους φυσικά! Μα αν είναι ποτέ δυνατόν να εννοήσουμε κάτι τέτοιο και πολύ περισσότερο να πεισθούμε για κάτι τέτοιο. Υπάρχει το καλό παραδειγμα. ΑΠΛΑ ας αφιερώσουμε και λίγες στίγμες έρευνας προς αυτήν την κατεύθυνση."



Μπάκας Δημήτρης

Διδάκτορας του Πανεπιστημιου του Λονδίνου

Επισκέπτης επιμελητής στο Goldsmiths, University of London,

Επιστημονικός συνεργάτης στο Goldsmiths, University of London και

Επισκέπτης ερευνητής στο Columbia University (Νέα Υόρκη). 
Όλοι ξέρουν ότι τους συνδέει μια μακρά φιλία, σπάνια για το χώρο της τηλεόρασης. Και όμως πριν από λίγο η Μαρία Μπακοδήμου την είπε κανονικά στον Φώτη Σεργουλόπουλο, λέγοντας...


"όχι δεν μιλάω, αν είναι να πληρώνομαι και να κάθομαι"... φυσικά έκανε πλάκα. Αυτοί οι δυο έχουν πραγματικό δέσιμο και τίποτα δεν πρόκειται να τους χαλάσει. Και για αυτό μας αρέσουν.
ΟΥΤΕ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΗ ΡΟΜΑ

Ο Σίλβα προπονήθηκε κανονικά όμως, ο Νίκος Νιόπλιας θα τον προφυλάξει και δεν θα παίξει στο παιχνίδι με τη Ρόμα, αφού κρίθηκε ότι δεν απόλυτα έτοιμος. Πάντως ο ΠΑΟ...



...Δε στεριώνει θετικό αποτέλεσμα χωρίς Σίλβα...
ΤΟΝ ΕΚΤΕΛΕΣΑΝ ΜΕ ΚΑΛΑΣΝΙΚΟΦ

Άγρια δολοφονήθηκε έξω από τη στάνη του κτηνοτρόφος στο Ρέθυμνο. Οι άγνωστοι στην κυριολεξία τον γάζωσαν με καλάσνικοφ. Μάλιστα πριν από τέσσερις μήνες...



...πάλι είχαν προσπαθήσει να τον εκτελέσουν με καλάσνικοφ, όμως είχε γλυτώσει με τραύματα. 

Σελίδες

Αναγνώστες