Από το Blogger.
Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010
ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΛΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΚΛΗΜΑ 
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Ο υφυπουργός Παιδείας Γιάννης Πανάρετος αναφέρθηκε για άλλη μια φορά στην πρόταση που δημοσίευσε στο blog του και αφορούσε στην ίδρυση τοπικών κολλεγίων. Μάλιστα υπεραμύνθηκε της άποψής του υποστηρίζοντας ότι διατύπωσε μία άποψη, η οποία αφορά το ενδεχόμενο της...



...δημιουργίας μιας ενδιάμεσης βαθμίδας μεταλυκειακής εκπαίδευσης η οποία θα είναι μία εναλλακτική επιλογή για όσους τελειώνουν το λύκειο και δεν θέλουν ή δεν μπορούν να μπουν μέσω των πανελληνίων εξετάσεων στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ.

Σύμφωνα με τον υφυπουργό στα κολλέγια θα μπορούσαν να εγγράφονται μόνο με το απολυτήριο του λυκείου, ενώ στη συνέχεια θα μπορούν είτε να επιδιώξουν την μεταπήδηση σε ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης είτε να επιδιώξουν την απόκτηση επαγγελματικών προσόντων, ενώ σε κάθε περίπτωση θα αποκτούν τίτλο σπουδών.

0 σχόλια:

Σελίδες

Αναγνώστες