Από το Blogger.
Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010
Παρ' ότι δεν έχει βρέξει εδώ και πολλές μέρες, το λεωφορείο της Αστικής συγκοινωνίας (Δήμου Αρτέμιδος-Λούτσας)δεν μπορεί να φθάσει στο τέρμα, γιατί έχει γίνει...τέλμα!
Κλικ στις (χθεσινές) φωτό για να θαυμάσετε Έργα Ελλήνων Εργολάβων... "

0 σχόλια:

Σελίδες

Αναγνώστες