Από το Blogger.
Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010
Όλοι ξέρουν ότι τους συνδέει μια μακρά φιλία, σπάνια για το χώρο της τηλεόρασης. Και όμως πριν από λίγο η Μαρία Μπακοδήμου την είπε κανονικά στον Φώτη Σεργουλόπουλο, λέγοντας...


"όχι δεν μιλάω, αν είναι να πληρώνομαι και να κάθομαι"... φυσικά έκανε πλάκα. Αυτοί οι δυο έχουν πραγματικό δέσιμο και τίποτα δεν πρόκειται να τους χαλάσει. Και για αυτό μας αρέσουν.

0 σχόλια:

Σελίδες

Αναγνώστες