Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010
Ψάχνουν το μυστήριο του θανάτου του Μπράχε
ΣΕ ΕΚΤΑΦΗ της σορού του διάσημου αστρονόμου του 16ου αιώνα,Τύχο Μπράχε,
προχώρησε ομάδα επιστημόνων στην Πράγα,προκειμένου να...
εξακριβωθούν τα πραγματικά αίτια του θανάτου του.Είναι η δεύτερη φορά που οι επιστήμονες επιχειρούν να ρίξουν φώς στο μυστήριο του θανάτου του Μπράχε.Κάτι ανάλογο είχε συμβεί το 1901.
Τότε τα τέστ σε δείγμα ίνων από το μουστάκι του Μπράχε είχαν δείξει ασυνήθιστα υψηλά επιπεδα υδραργύρου, γεγονός που δημιούργησε υποψίες ότι ο κορυφαίος αστρονόμος και αλχημιστής έπεσε θύμα δολοφονίας.
Η επίσημη εκδοχή που ίσχυε μέχρι σήμερα για τον Μπράχε ήταν πως έπασχε απο ουρολοίμωξη.
Υπάρχουν εικασίες πως ο Δανός βασιλιάς Κρίστιαν ο Δ' μπορεί να διέταξε τη δολοφονία του Μπράχε επειδή όπως πιστεύεται, ο δεύτερος διατηρούσε κρυφή σχέση με τη βασιλομήτορα.
Ο Τύχο Μπράχε ήταν ο πρώτος που μελέτησε τη διάθλαση,ενώ συνέταξε κατάλογο από τουλάχιστον 1.000 αστέρες.Υπήρξε μέντορας του μεγάλου αστρονόμου Γιοχανες Κέπλερ, ο οποίος διατύπωσε τους νόμους για την κίνηση των πλανητών.
προχώρησε ομάδα επιστημόνων στην Πράγα,προκειμένου να...
εξακριβωθούν τα πραγματικά αίτια του θανάτου του.Είναι η δεύτερη φορά που οι επιστήμονες επιχειρούν να ρίξουν φώς στο μυστήριο του θανάτου του Μπράχε.Κάτι ανάλογο είχε συμβεί το 1901.
Τότε τα τέστ σε δείγμα ίνων από το μουστάκι του Μπράχε είχαν δείξει ασυνήθιστα υψηλά επιπεδα υδραργύρου, γεγονός που δημιούργησε υποψίες ότι ο κορυφαίος αστρονόμος και αλχημιστής έπεσε θύμα δολοφονίας.
Η επίσημη εκδοχή που ίσχυε μέχρι σήμερα για τον Μπράχε ήταν πως έπασχε απο ουρολοίμωξη.
Υπάρχουν εικασίες πως ο Δανός βασιλιάς Κρίστιαν ο Δ' μπορεί να διέταξε τη δολοφονία του Μπράχε επειδή όπως πιστεύεται, ο δεύτερος διατηρούσε κρυφή σχέση με τη βασιλομήτορα.
Ο Τύχο Μπράχε ήταν ο πρώτος που μελέτησε τη διάθλαση,ενώ συνέταξε κατάλογο από τουλάχιστον 1.000 αστέρες.Υπήρξε μέντορας του μεγάλου αστρονόμου Γιοχανες Κέπλερ, ο οποίος διατύπωσε τους νόμους για την κίνηση των πλανητών.
Ψάχνουν το μυστήριο του θανάτου του Μπράχε
ΣΕ ΕΚΤΑΦΗ της σορού του διάσημου αστρονόμου του 16ου αιώνα,Τύχο Μπράχε,
προχώρησε ομάδα επιστημόνων στην Πράγα,προκειμένου να...
εξακριβωθούν τα πραγματικά αίτια του θανάτου του.Είναι η δεύτερη φορά που οι επιστήμονες επιχειρούν να ρίξουν φώς στο μυστήριο του θανάτου του Μπράχε.Κάτι ανάλογο είχε συμβεί το 1901.
Τότε τα τέστ σε δείγμα ίνων από το μουστάκι του Μπράχε είχαν δείξει ασυνήθιστα υψηλά επιπεδα υδραργύρου, γεγονός που δημιούργησε υποψίες ότι ο κορυφαίος αστρονόμος και αλχημιστής έπεσε θύμα δολοφονίας.
Η επίσημη εκδοχή που ίσχυε μέχρι σήμερα για τον Μπράχε ήταν πως έπασχε απο ουρολοίμωξη.
Υπάρχουν εικασίες πως ο Δανός βασιλιάς Κρίστιαν ο Δ' μπορεί να διέταξε τη δολοφονία του Μπράχε επειδή όπως πιστεύεται, ο δεύτερος διατηρούσε κρυφή σχέση με τη βασιλομήτορα.
Ο Τύχο Μπράχε ήταν ο πρώτος που μελέτησε τη διάθλαση,ενώ συνέταξε κατάλογο από τουλάχιστον 1.000 αστέρες.Υπήρξε μέντορας του μεγάλου αστρονόμου Γιοχανες Κέπλερ, ο οποίος διατύπωσε τους νόμους για την κίνηση των πλανητών.
προχώρησε ομάδα επιστημόνων στην Πράγα,προκειμένου να...
εξακριβωθούν τα πραγματικά αίτια του θανάτου του.Είναι η δεύτερη φορά που οι επιστήμονες επιχειρούν να ρίξουν φώς στο μυστήριο του θανάτου του Μπράχε.Κάτι ανάλογο είχε συμβεί το 1901.
Τότε τα τέστ σε δείγμα ίνων από το μουστάκι του Μπράχε είχαν δείξει ασυνήθιστα υψηλά επιπεδα υδραργύρου, γεγονός που δημιούργησε υποψίες ότι ο κορυφαίος αστρονόμος και αλχημιστής έπεσε θύμα δολοφονίας.
Η επίσημη εκδοχή που ίσχυε μέχρι σήμερα για τον Μπράχε ήταν πως έπασχε απο ουρολοίμωξη.
Υπάρχουν εικασίες πως ο Δανός βασιλιάς Κρίστιαν ο Δ' μπορεί να διέταξε τη δολοφονία του Μπράχε επειδή όπως πιστεύεται, ο δεύτερος διατηρούσε κρυφή σχέση με τη βασιλομήτορα.
Ο Τύχο Μπράχε ήταν ο πρώτος που μελέτησε τη διάθλαση,ενώ συνέταξε κατάλογο από τουλάχιστον 1.000 αστέρες.Υπήρξε μέντορας του μεγάλου αστρονόμου Γιοχανες Κέπλερ, ο οποίος διατύπωσε τους νόμους για την κίνηση των πλανητών.
Τρίτη, 16 Νοεμβρίου 2010
21-11-2010: Ολοι οι Ελληνες κλεινουμε τις τηλεορασεις
Η Παγκόσμια Ημέρα Τηλεόρασης γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 21 Νοεμβρίου με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ, που ελήφθη το 1996. Φετος λοιπον ας κανουμε ολοι μαζι μια μεγαλη πλακα στους ιδιοκτητες των ΜΜΕ και τα κεντρα συμφεροντων που κατευθυνουν την ενημερωση μας.
Ας πουμε ενα μεγαλο οχι στη προπαγανδα τη κατευθυνομενη ενημερωση το δηθεν lifestyle που πλασαρουν με αποτελεσμα ολα αυτα που ζουμε σημερα.
ΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΑ ΗΧΗΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΝ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΑΣ
ΟΧΙ ΣΤΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΒΙΑ ΤΩΝ ΜΜΕ!!!!!!!!!
Αποστολή:
Στοχος μας δεν ειναι απλα να κλεισουμε τις τηλεορασεις μας για μια μερα. Καλουμε ολους να βλεπουν οσο το δυνατον λιγοτερες ωρες τηλεοραση απλα αυτη η μερα επιλεχθηκε συμβολικα ωστε να δειξουμε τη μαζικη μας αντιδραση στα ΜΜΕ
Για να δείτε περισσότερες πληροφορίες και να επιβεβαιώσετε αυτή την πρόσκληση, ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο: http://el-gr.facebook.com/pages/21-11-2010-Oloi-oi-Ellenes-kleinoume-tis-teleoraseis-Diadoste-to-pantou/139721596067549
Ας πουμε ενα μεγαλο οχι στη προπαγανδα τη κατευθυνομενη ενημερωση το δηθεν lifestyle που πλασαρουν με αποτελεσμα ολα αυτα που ζουμε σημερα.
ΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΑ ΗΧΗΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΝ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΑΣ
ΟΧΙ ΣΤΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΒΙΑ ΤΩΝ ΜΜΕ!!!!!!!!!
Αποστολή:
Στοχος μας δεν ειναι απλα να κλεισουμε τις τηλεορασεις μας για μια μερα. Καλουμε ολους να βλεπουν οσο το δυνατον λιγοτερες ωρες τηλεοραση απλα αυτη η μερα επιλεχθηκε συμβολικα ωστε να δειξουμε τη μαζικη μας αντιδραση στα ΜΜΕ
Για να δείτε περισσότερες πληροφορίες και να επιβεβαιώσετε αυτή την πρόσκληση, ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο: http://el-gr.facebook.com/pages/21-11-2010-Oloi-oi-Ellenes-kleinoume-tis-teleoraseis-Diadoste-to-pantou/139721596067549
Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010
Περί ρατσισμού
Νάμαστε πάλι εγώ είμαι ο ρατσιστής το λέω και καμαρώνω γι' αυτό, ρατσιστής αλλά μόνο για την έρμη την πατρίδα που μας έλαχε, γιατί μπορούσαμε να γεννηθούμε στην Αμέρικα και να λεγόμαστε αμερικανάκια και όχι ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Γιατί πολλοί ζηλεύουνε την γενιά την φάρα που την λένε ράτσα ΕΛΛΗΝΙΚΗ. Πολλοί θα θέλανε να γεννηθούν ΕΛΛΗΝΕΣ αλλά δεν τους τόφερε η μοίρα, δεν φταίνε αυτοί, αλλά θα προσπαθήσουν σε κάποια άλλη ζωή να γεννηθούν ΕΛΛΗΝΕΣ.
Θέλω να γράψω τόσα πολλά που αν αρχίσω θα τελειώσω την Δευτέρα παρουσία, και τι μ' αυτό τί θα αλλάξει;; νομίζω τίποτα, μηδέν από μηδέν = παπανδρέου + αμερικανάκια+ μασόνοι + Bilderberg+καραμανλής (νεότερος) = άστα να πάνε στο διάολότους.....
Για εμένα τον ρατσιστή μία είναι η λύση!!!!, να φύγουν πρώτα απ' όλα οι σκύλοι οι αλβανοί, μετά οι βούλγαροι, ρουμάνοι, και όλοι οι υπόλοιποι, σκύλοι, (εάν ήταν Έλληνες στην αραπιά και κάνανε αυτά που κάνουν οι σκύλοι οι μαύροι οι σκυλαραπάδες όπως είδαμε στην τηλεόραση και σε βίντεο, θα τους είχανε φάει μέρα μεσημέρι στην πλατεία και δεν θα μίλαγε κανένας, αυτοί που φωνάζουν υπέρ τον σκύλων, ας πάνε στην σκυλοπατρίδατους, αυτών που υποστηρίζουν και να δούμε αν θα γυρίσουν πίσω ζωντανοί!!!!
Τέλος πάντων ρατσισμός.... γιατι πεθαίνουμε, εξαφανιζόμαστε σαν λαός σαν φάρα, σαν έθνος ΕΛΛΗΝΙΚΟ, θα μας φάνε, θα μας εξαφανίσουν, οι σκύλοi οι αλλόθρησκοι, οι μασόνοι, οι Bilderbergάδες και άστα να πάνε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ, ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Γιατί πολλοί ζηλεύουνε την γενιά την φάρα που την λένε ράτσα ΕΛΛΗΝΙΚΗ. Πολλοί θα θέλανε να γεννηθούν ΕΛΛΗΝΕΣ αλλά δεν τους τόφερε η μοίρα, δεν φταίνε αυτοί, αλλά θα προσπαθήσουν σε κάποια άλλη ζωή να γεννηθούν ΕΛΛΗΝΕΣ.
Θέλω να γράψω τόσα πολλά που αν αρχίσω θα τελειώσω την Δευτέρα παρουσία, και τι μ' αυτό τί θα αλλάξει;; νομίζω τίποτα, μηδέν από μηδέν = παπανδρέου + αμερικανάκια+ μασόνοι + Bilderberg+καραμανλής (νεότερος) = άστα να πάνε στο διάολότους.....
Για εμένα τον ρατσιστή μία είναι η λύση!!!!, να φύγουν πρώτα απ' όλα οι σκύλοι οι αλβανοί, μετά οι βούλγαροι, ρουμάνοι, και όλοι οι υπόλοιποι, σκύλοι, (εάν ήταν Έλληνες στην αραπιά και κάνανε αυτά που κάνουν οι σκύλοι οι μαύροι οι σκυλαραπάδες όπως είδαμε στην τηλεόραση και σε βίντεο, θα τους είχανε φάει μέρα μεσημέρι στην πλατεία και δεν θα μίλαγε κανένας, αυτοί που φωνάζουν υπέρ τον σκύλων, ας πάνε στην σκυλοπατρίδατους, αυτών που υποστηρίζουν και να δούμε αν θα γυρίσουν πίσω ζωντανοί!!!!
Τέλος πάντων ρατσισμός.... γιατι πεθαίνουμε, εξαφανιζόμαστε σαν λαός σαν φάρα, σαν έθνος ΕΛΛΗΝΙΚΟ, θα μας φάνε, θα μας εξαφανίσουν, οι σκύλοi οι αλλόθρησκοι, οι μασόνοι, οι Bilderbergάδες και άστα να πάνε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ, ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ....
ΣΤΗΝ ΒΕΡΟΙΑ ΑΝΗΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΚ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ)ΤΣΑΚΩΘΗΚΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΦΩΝΑΞΑΝ ΤΟΥΣ ΓΩΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΑΧΑΙΡΩΣΑΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΑΚΙΑ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΔΙΚΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΘΙΚΑΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΟΠΛΟΦΟΡΙΑ
ΣΤΗΝ ΒΕΡΟΙΑ ΑΝΗΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΚ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ)ΤΣΑΚΩΘΗΚΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΦΩΝΑΞΑΝ ΤΟΥΣ ΓΩΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΑΧΑΙΡΩΣΑΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΑΚΙΑ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΔΙΚΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΘΙΚΑΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΟΠΛΟΦΟΡΙΑ
Ατιμώρητοι οι υπεύθυνοι της παράνομης αποθήκης στη Κασσάνδρα
ΤΟ παρασκευαστήριο ήταν ένα κανονικότατο εργοστάσιο με άρτιο εξοπλισμό όπου γινόταν τα πάντα.Από επεξεργασία καπνού έως και την συσκευασία σε κούτες.
Στη μικρή κοινωνία της Κασσάνδρας, ζητιούνται έντονα τα ονόματα κάποιων εκ των υπευθύνων της παράνομης δραστηριότητας. Δυστυχώς για την μικρή κοινωνία οι υπεύθυνοι της αποθήκης, οι οποίοι είναι υπεράνω υποψίας βρίσκονται ελεύθεροι ενώ την ημέρα του συμβάντος συννελήφθησαν και παραπεμπτηκάν στον Εισαγγελέα τρεις αλλοδαποί...
Δείτε το ρεπορτάζ τοπικού καναλιού την ημέρα της φωτιάς και εμείς θα επανέλθουμε από Σεπτέμβριο με ντοκουμέντα και ονόματα...
Τα νούμερα της AGB της τρίτης 10.8.2010
Τα...πάνω και τα κάτω της πρωινής ζώνης:
Elatte 32.9 - 14.9
Πρωινό Mega 23.5 - 16.1
Πρωινή ενημέρωση (Νετ) 22,8 - 7,1
Prime time:
Mega
M+M 18,2 - 13,8
Οικογένεια βλάπτει 29,4 - 16,7
Μαύρα μεσάνυχτα 33,0 - 21,1
Ant1
Χίλιες και 1 νύχτες 20,7 - 17,7
Bonus 14.6 - 8.7
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)




