Από το Blogger.
Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

"Έλεος επιτέλους με ..την βενζίνη"


"έλεος επιτέλους! Θα λειτουργήσουν πότε οι ελεγκτικοί μηχανισμοί; Τρίτη
φορά που βάζω βενζίνη από το πρατήριο εκο στη μεσογείων(μετά την αγία
παρασκευή στην άνοδο προς μαραθώνος) και τρίτη φορά ρεταρει το αμάξι!
Τρίτη φορά που παω και φουλαρω στο συγκεκριμένο πρατήριο και το ίδιο
πάλι. Έλεγα κάτι άλλο θα ναι αλλά δε μπορεί... Πότε επιτέλους θα κάνει
το κράτος κάποιον έλεγχο; πότε θα πάρει μπρος;"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Κυριακή, 28 Φεβρουαρίου 2010

Εγκλωβισμοί σε ασανσέρ λόγω διακοπής ρεύματος στην Κατερίνη


Εγκλωβισμοί ανθρώπων σε ασανσέρ σημειώθηκαν σήμερα το πρωί σε διάφορες περιοχές της πόλης λόγω της διακοπής του ηλεκτρικού ρεύματος στην Κατερίνη. Οι άνδρες της πυροσβεστικής υπηρεσίας...
Κατερίνης που βλέπετε στη φωτογραφία μόλις έχουν απεγκλωβίσει μία γυναίκα από το ασανσέρ στην οδό Αγίας Λαύρας.

Κυριακή, 28 Φεβρουαρίου 2010

Το υπουργείο που δεν έχει ούτε ένα ευρώ κονδύλι για διαφημίσεις


Ξέρετε ποιο είναι το μοναδικό υπουργείο που από 3 εκ. ευρώ σε διαφημίσεις μηδένισε το κοντέρ;
Με λίγα λόγια είναι το υπουργείο που δεν θα έχει κονδύλι για διαφημίσεις.
Άρα πολύ ...



μάγκας είναι ο Δημήτρης Ρέππας που κατάφερε να τον μηδενίσει σε αντίθεση με άλλα υπουργεία...
Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010

H.Π.Α

Η μεγάλη διαφορά των Η.Π.Α. από την Ελλάδα (τουλάχιστον για την ώρα) είναι το ότι η τελευταία δεν έχει πλέον δικό της πιεστήριο για να τυπώσει χρήμα.

Αν και τελευταίως η προσοχή έχει στραφεί στα οικονομικά προβλήματα της Ευρώπης, οι πρόσφατες κινήσεις της Κίνας θα μπορούσαν να σηματοδοτήσουν την αρχή μιας παρόμοιας – πλην όμως σαφώς μεγαλύτερης – κεφαλαιακής στενότητας στις Η.Π.Α... 

Εάν γινόταν απονομή χρυσού μεταλλίου στη χώρα με τα δριμύτερα οικονομικά προβλήματα, η Ελλάδα θα βρισκόταν πιθανώς στη δυσάρεστη θέση να διεκδικήσει επάξια τον τίτλο αυτό. Εντούτοις και σε πείσμα της υπερβολής των Μ.Μ.Ε., μεγαλύτερες καταστροφές από αυτή της Ελλάδας βρίσκονται προ των πυλών.

Η Ελλάδα είναι απλώς μία από εκείνες τις χώρες που ενέδιδαν εδώ και καιρό σε σπατάλες πολύ μεγαλύτερες απ’ όσο τους επέτρεπαν τα πραγματικά τους μέσα. Σε κάποιο σημείο, ωστόσο, και η Αμερική αναμένεται να βιώσει τις συνέπειες από την εστίαση της παγκόσμιας κοινότητας στις δικές ης «αρρυθμίες».
Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010
ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΛΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΚΛΗΜΑ 
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Ο υφυπουργός Παιδείας Γιάννης Πανάρετος αναφέρθηκε για άλλη μια φορά στην πρόταση που δημοσίευσε στο blog του και αφορούσε στην ίδρυση τοπικών κολλεγίων. Μάλιστα υπεραμύνθηκε της άποψής του υποστηρίζοντας ότι διατύπωσε μία άποψη, η οποία αφορά το ενδεχόμενο της...



...δημιουργίας μιας ενδιάμεσης βαθμίδας μεταλυκειακής εκπαίδευσης η οποία θα είναι μία εναλλακτική επιλογή για όσους τελειώνουν το λύκειο και δεν θέλουν ή δεν μπορούν να μπουν μέσω των πανελληνίων εξετάσεων στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ.

Σύμφωνα με τον υφυπουργό στα κολλέγια θα μπορούσαν να εγγράφονται μόνο με το απολυτήριο του λυκείου, ενώ στη συνέχεια θα μπορούν είτε να επιδιώξουν την μεταπήδηση σε ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης είτε να επιδιώξουν την απόκτηση επαγγελματικών προσόντων, ενώ σε κάθε περίπτωση θα αποκτούν τίτλο σπουδών.
ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΛΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΚΛΗΜΑ 
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Ο υφυπουργός Παιδείας Γιάννης Πανάρετος αναφέρθηκε για άλλη μια φορά στην πρόταση που δημοσίευσε στο blog του και αφορούσε στην ίδρυση τοπικών κολλεγίων. Μάλιστα υπεραμύνθηκε της άποψής του υποστηρίζοντας ότι διατύπωσε μία άποψη, η οποία αφορά το ενδεχόμενο της...



...δημιουργίας μιας ενδιάμεσης βαθμίδας μεταλυκειακής εκπαίδευσης η οποία θα είναι μία εναλλακτική επιλογή για όσους τελειώνουν το λύκειο και δεν θέλουν ή δεν μπορούν να μπουν μέσω των πανελληνίων εξετάσεων στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ.

Σύμφωνα με τον υφυπουργό στα κολλέγια θα μπορούσαν να εγγράφονται μόνο με το απολυτήριο του λυκείου, ενώ στη συνέχεια θα μπορούν είτε να επιδιώξουν την μεταπήδηση σε ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης είτε να επιδιώξουν την απόκτηση επαγγελματικών προσόντων, ενώ σε κάθε περίπτωση θα αποκτούν τίτλο σπουδών.
ΣΕ ΚΛΗΣΗ ΚΑΙ Ο ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗ
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΤΟΥ... ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ


Αγωνιστική χωρίς κλήσεις στις ΠΑΕ από την Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή δεν γίνεται, έτσι και για την 23η κλήθηκαν έξι ομάδες να απολογηθούν για την συμπεριφορά των φιλάθλων τους...



...Αναλυτικά η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή κάλεσε σε απολογία την Πέμπτη 25/02/2010 και ώρα 13:30 τις παρακάτω ΠΑΕ στο πλαίσιο των συναντήσεων για την 23η Αγωνιστική τις εξής ΠΑΕ:

Α) ΠΑΕ ΑΕΚ: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ ΑΕΚ-ΠΑΕ Αρης.

Επί παραβάσει των άρθρων 1 επ, 5, 14 και 15 του Π.Κ. της ΕΠΟ

Β) ΠΑΕ Ατρόμητος, Γ.Σπανός (Πρόεδρος): Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της, για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της καθώς επίσης και για τη συμπεριφορά του προέδρου της κ. Γ.Σπανού στον αγώνα ΠΑΕ Ατρόμητος – ΠΑΕ Αστέρας Τρίπολης.

Επί παραβάσει των άρθρων 1 επ, 5, 14, 15 και 17 του Π.Κ. της ΕΠΟ.

Γ) ΠΑΕ Εργοτέλης: Για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της καθώς επίσης και για τη συμπεριφορά φιλάθλων «που έφεραν διακριτικά της ομάδας του Ολυμπιακού» στον αγώνα ΠΑΕ Εργοτέλης – ΠΑΕ Ολυμπιακός καθώς «την ευθύνη για τη συμπεριφορά των οπαδών φέρει η εγκαλουμένη λόγω μη διαθέσεως εισιτηρίων του αγώνα στη φιλοξενούμενη ομάδα.»

Επί παραβάσει των άρθρων 1 επ, 5, 14 και 17 του Π.Κ. της ΕΠΟ.

Δ) ΠΑΕ Ηρακλής, Α.Κολιάδης (διερμηνέας), Γ.Φανάρας (εκπρόσωπος), Δ.Μαργαρίτης (μέλος ΔΣ): Για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της, για την συμπεριφορά των φιλάθλων της καθώς επίσης και για τη συμπεριφορά των κ.κ. Α.Κολιάδη (διερμηνέα), Γ.Φανάρα (εκπρόσωπο) και Δ.Μαργαρίτη (μέλος ΔΣ) στον αγώνα ΠΑΕ Ηρακλής – ΠΑΕ Λεβαδειακός.

Επί παραβάσει των άρθρων 1 επ, 5, 11, 14, 15 και 17 του Π.Κ. της ΕΠΟ.

Ε) ΠΑΕ ΝΕΑ Καβάλα: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ ΝΕΑ Καβάλα-ΠΑΕ Skoda Ξάνθη.

Επί παραβάσει των άρθρων 1 επ, 5, 14 και 17 του Π.Κ. της ΕΠΟ.

ΣΤ) ΠΑΕ ΠΑΟΚ: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ ΠΑΟΚ-ΠΑΕ Παναθηναϊκός.

Επί παραβάσει των άρθρων 1 επ, 5, 14, 15 και 17 του Π.Κ. της ΕΠ

Σελίδες

Αναγνώστες